Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

Zsolikéé^^ Naplója - 2010.04.25

2010.04.25. 20:00 zsoliké

Sziasztok! Néztem a TV-t és látam, hogy a film főszereplője blogot ír gondoltam nekem is így könyebb. Azért mert már kaptam hideget melegett az élettől.. csalódtam és egyebek de most vagyok túl egy nehéz szerelmen azt hiszem felfogtam mert már lassan egy másfél hete volt... de túl tettem rajta magam.. majd még írok.. sziasztok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr641950856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása