Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

Aránylag jó nap - 2010.04.27

2010.04.27. 23:17 zsoliké

Jól kezdőtt a napom! Felkeltem aztán felöltöztem olyan 40 perc alatt :D aztán elindultam suliba lezajlott minden haza fele a helyibuszon összefogtunk kígyósiak 13.31-volt és 13:30 kor indult a busz megállítottuk :P felszáltunk a piros lámpánál jó volt kifáradtunk robi meg mutatta, hogy kell kirakni a rubik kockát megint :D le is fogja írni nekem egy papírra :P haza értem még reggel megbeszéltük nagyival, hogy megyünk focizni 5kor de nem mentem el :P inkáb mentem hegéékkel ki a kastélyba elvoltunk:P aztán rudi vitt a biciglim csomagtartóján mert gyalog volt szét ment a seggem :P bementünk a suliba a faházba leültünk aztán kimentünk a parkba elvoltunk rudira ültünk én gabi, hege :D libikokáztunk beszéltük a nyarat, hogy menni kénne strandra elis terveztük, haza mentem megvacsoráztam aztán leültem a géphez és msneztem (most is azt csinálom :P)  voltam fürödni és most itt fekeszek az ágyba és írok ide ennyi volt a napom remélem holnap jobb lesz de ez is megfelelt. = P nah jóccakát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr821957824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása