Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

2010.09.26 - A semmiség..

2010.09.26. 20:59 zsoliké

 Elégunalmas volt a délelőtt...  felkeltem 11 fele és reggeliztem de szerintem ebédeltem. :D:D nah mindegy. délután mentünk a rokonokhoz felköszönteni a lányokat. :D felköszöntöttük bemutatkozott a barátja is, aki egy katona. :D:D:D olyan jól laktam, h még mindig nem ettem azóta és most van 9 óra :D most itt ülök a székben.. és nézem a Dumaszínházt :D holnap nem lesz első 4 órám.. aztán lesz egy csomó és holnap újra döglött akták :D:D:D röviden ennyi történt ma velem. :D Jajj és még házit is kell írni de majd holnap reggel amikor felkelek. :D:D már csak 3 nap és vissza kapom a telefont. az-az szerdán. Jajj geci vicces ez a műsor xd azt mondja:

Mondja a nő:Jani,a jobb mellemre szeretném, tetováltatni a magyarország térképet!xDD

A házi gyaksziból az, hogy lekell írni mi szeretnék lenni, és 2 oldalt kell írni... jah de nem tom még mi akarok lenni szóval honnan tudjam mi akarok lenni és még két oldal úúúúriisten... nem baj megírom vagy elkérem az egyik osztálytársamtól. :D:D:D:D jah és digitálisan kell és tesóm elvitte a pendrivert amin vittem volna szóval nem tudom hogyan fogom beadni. :D nah megyek megnézek egy filmet és aztán megyek aludni. :D:D:D aztán megint írok ide. :D:D:D nah pááá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr982325337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása