Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

Háát nem az én napom - 2010.04.26

2010.04.26. 20:49 zsoliké

Ez a nap is jól kezdődöt... majd nem elaludtam reggel, de sikerült elérnem a 7.40-es buszt. = P haza jöttem egyik lány barátommal. :)  csináltam tükör tojást életemben másodjára :P nagyon el delekítázotam de meg ettem.. és olyan három óra fele elakartam menni venni tróger kólát meg egy kis csipszet de nem volt itthon a bicigli éshát megilyedtem hogy ellopták :D felhívtam anyumat apumat és kiderült, hogy apukám azzal ment dolgozni. :) elmentem gyalog a boltba haza jöttem leültem a gép elé aztán öntöm a kólát és valaki meg fogja az vállamat és annyira megilyedtem hogy kiborítottam a kólát a falra! :D gyorsan letöröltem, aztán hívtam egyik haveromat hogy nem megyünk-e focizni nem akart jönni de bárhova megy csak focizni nem.. kihívtam a többi haverjaimat és kimentünk focizni ott voltak a hetedikesek játszottunk velük egy meccset kikaptunk mint a szar. :D aztán meg jelenet az eggyik haverom a kutyájával aki mostanság nagyon íritál engem.. kijött flesselni de nem tudom minek aztán jöttek a lányok és bemenőzött a kutyájával.. aztán nekem rugtunk kapura egyik haverom mondta menyünk haza, és haza jöttünk, de előtte vissza vittük a labdát a kutyás haveromnak.. haza fele megáltunk inni a kútnál. most meg itt ülök és írok. De annyira íritál néha pár ember... megszünnhetne a világ pár-percre.. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr371953833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása