Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

Ez is megvolt :) - 2010.04.29

2010.04.29. 22:45 zsoliké

Ez a napi is elment gyorsan :D de az egészhét holnap 4 órám lesz de jónekem már 11kor jövők haza :D.  Háát ma a suliban kockáztunk robival haza fele bubuval nagyon béna vagyok még kockaterén :D de kell egy hét és pro leszek =) szerintem haza fele 3-assal jöttem fel :) így elértem a fél kettes busszt! Röviden ennyi történt haza értem ettem leültem gépezni feladtam egy álmomat... nem baj lesz másik :) sok emberrel msnztem ma vagy 12vel :D  és most meg itt ülök és írok ide nektek ha valaki olvassa :D háát ennyi volt holnap nem lesz disco nem baj legalább tudok egy napott pihenni. :) Jóccakát sziasztokí!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr821963154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása