Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

Elmegy... - 2010.04.28

2010.04.28. 22:41 zsoliké

Ez a napi is jó volt kockáztunk a suliba. :P Haza jöttem függtem idáig most meg itt ülök :P nézem a TV-t az ágyból nagyon nem történt velem semmi annyi, hogy megfáztam valamelyiknap és tiszta takony vagyok fáj a torkom meg minden... ez van sajna :/ és járok így is suliba megtudtam, hogy nem lesz pénteken disco.. csak szívattnak rudival jöttem haza :D  nem nagy események történtek tegnap nem aludtam kábé aludtam olyan 5 órát szóval most megyek aludni jó étcakát sziasztok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr621960684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása