Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

2010.09.25 - Régen írtam

2010.09.25. 22:32 zsoliké

Sziasztok! Régen írtam azóta  volt egy két fontos eseményem :D majd rá fogom magam szoktatni hogy mindennap írjak. :D A nyáron dolgoztam nagy bátyámnál! :D dinnyében elég kemény volt de túl éltem  sajnos elkezdődött az iskola... de nem baj :D:D nyáron vettem telefont de elromlott körülbelül 2 hete most fent van Pesten a LG-nél szerdán kell, hogy megkapjam. Mert nem érzékelte, hogy hozzáérek mert érintő képernyős LG-GS290 nem ajánlom, hogy vegyetek nem a legjobb ha még 1xer vennék akkor KP500-at vennék de most már ez van ezt kell szeretni. :D megszerettem pár RTL sorozatot Hetedik Érzék és a Döglött Akták a kedvencem :D de szoktam Dr. House-t is nézni igaz az a másikon van. :D Nagy szeretettel nézem az X-faktort és a Megasztárt :D Nah de már 10.-es vagyok nem elsős :D sajnos jövőhéten hétfő kedd szerdán, délre megyek iskolába és fél 5kor jövők haza... szóval nem a legjobb óra rendem de a B hetem a legjobb hétfőn nincs első órám aztán van 5 :D kedden, szerdán 5 órám van :D Csütörtök péntek, hat óra.. a matektanár hamarabb is elenged :D 10 perccel ami jó mert elérem a dobozi buszt :D amivel felmegyek a pályaudvarra. :D jajj és szerencsére nincs földrajzom, bioszom :D de sajnos van kémiám amit nagyon utálok... nah és a rubik kockát is kibírom rakni 2 perc alatt :D nem is kell kettő perc hanem 1:35 a rekordom, sokan mondják, hogy nagyon sokat változtam a nyáron, de én nem érzem csak azt hogy barnább lettem. :D:D:D Sokkal maga biztosabb lettem a nyáron ezt érzem csak röviden ennyi történt velem eddig nem olyan sok de majd írni fogok megint valamikor és szoktatom magam az ide íráshoz! :D:D:D

Jóccakát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr802323301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása