Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

2010.09.27 - Késő este van! :D

2010.09.27. 23:19 zsoliké

 Nah megint itt reggel elaludtam tízkor keltem fel és és tízkor indult a buszom szóval mentem a 10:20 :D:D és nem is mára kellet a házit csinálni. de meg se csináltam :D:D:D gyakszin forrasztottunk... szét égettem a kezem :) de nem baj holnap dogát írunk elméletből és nagyából értem vagyis tudom a képletet :D:D de szerintem 1-es lesz... mind1 haza jöttem a 16:20-ssal ettem aztán kimentem a pályára de minek.. beállítottak a kapuba ... és ott osztottak pedig tudják, h én kint vagyok jó csatárnak... mind1 vége volt a meccsnek hasba lőttek labdával de nem szóltam vissza.. nem kell a balhé.. :D:D aztán játszottunk még egy picit haza mentünk ettem gabonapelyhet:D GTA-ztam elfoglaltam a Területeket és most ide írok röviden ennyi holnap remélem nem fogok elaludni. nah jóccakát!  :D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr782328314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása