Zsolika Naplója

Egy fiú kavargó élete, csalódás, szerelem, iskola mindennap. Éljek mert egyszer élek! :)

A hét esményei - 2010.04.25

2010.04.25. 22:38 zsoliké

Sziasztok! A hét számomra mozgalmas lesz. :) Holnap nem lesz első órám, :D 2 hete úgyan így volt és késett a buszom és késtem a matek óráról :P de nem is baj = P. A héten lesz egy disco amit én fogok csinálni az általános iskolába, már 3 hete mondják, hogy most pénteken lesz de most úgy nézki hogy ezzen a pénteken lesz. Ma beszéltem egyik ismerősömmel és nagyon úgy beszélt mint az egyik volt barátnőm, egy picit megilyedtem :D. Szombaton akartunk menni disco-ba csak, nem engedték el haverjaimat pedig én mentem volna de egyedül nem akartam menni. Ma voltunk az unokatestvéremet felköszönteni névnapa alkalmából elvittem neki a GTA: San Andreas-t és Formula 1-t! Tesómat vissza vittük a koleszba, majd csütörtökön fog haza jönni... a választás is megtörtént a fidesz győzöt de nem nagyon érdekel.. engem más érdekel.. :D mindjárt megyek bepakolok a táskámba holnapra, arra a 5 órára. múlthéten vissza kaptam a rubikkockámat :D de még mindig nem bírom kirakni pedig előttem rakták ki. De akkor is kifogom rakni. Szerdán volt 2 hete hogy szakítotunk a barátnőmmel, de nagyon meg utáltam.. de erről nem szeretnék beszélni! Tegnap kivttük a szekrényeket és behoztuk az újjakat. :D Holnap a 7:40-ssel megyek a suliba és a 13:30-assal szeretnék haza jönni! Lassan 1 hónapja váltottam osztályt és sokkal jobb az új osztály. :) háát ennyi történt velem a héten. =)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltii.blog.hu/api/trackback/id/tr611951377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása